zaterdag 22 februari 2014

1, 2, 3 Jorrit

Foto van AD.nl
Beste Jorrit,

Wat heb jij ons verrast met je geweldige schaatswedstrijd. Een nieuw Olympisch record neerzetten terwijl er zoveel ogen gericht waren op Sven.
Wat zal jij je goed voelen. En terecht. Je hebt alles gegeven en het is gelukt! Een gouden plak op de Olympische spelen!

Wat zal het zuur voor je zijn dat de media zoveel aandacht aan Sven besteed en jou een beetje lijkt te vergeten. Misschien moet je de media daar eens op aanspreken. Zij bepalen hoeveel aandacht ze eraan geven. Tenslotte heeft Sven niet om al die aandacht gevraagd en hij zal er ook geen zin in hebben.

Maar hé, die aandacht die zij aan Sven geven, hoef jij er toch zelf niet aan te geven?
Laat je huldiging in het Holland Heineken House niet verpesten door zijn humeur. Hij heeft net de wedstrijd van zijn leven, waar hij vier jaar voor heeft getraind, verloren. Zoveel vreugde als jij voelt, zoveel verdriet voelt hij. En dan moet nog diezelfde avond heel blij gaan staan zijn voor de winnaar? Dat is ook wel een beetje lastig, vind je niet?

Maar goed, geniet van jou gouden plak, die jij zeer hebt verdiend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten