donderdag 12 juni 2014

Opeens had ik een huisje!

Na twee jaar wachten en een schooljaar sparen had ik na een gesprek bij de wooncoöperatie opeens sneller een huisje dan ik had verwacht!

Nu kan ik ein-de-lijk al mijn creatieve ideeën uitvoeren!

De basis is er al, nu ga ik los!
Het zijn nog niet de stoelen van mijn dromen, maar ze zitten wel lekker.. :)

 Om de magnetron/oven wil ik een ombouw van steigerhout maken :)

Ik hou van Pinterest. Hier heb ik al een hoop inspiratie opgedaan. Benieuwd? Kijk eens op een van mijn Pinterestpagina's:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten