Na twee jaar wachten en een schooljaar sparen had ik na een gesprek bij de wooncoöperatie opeens sneller een huisje dan ik had verwacht!
Nu kan ik ein-de-lijk al mijn creatieve ideeën uitvoeren!
De basis is er al, nu ga ik los!
Het zijn nog niet de stoelen van mijn dromen, maar ze zitten wel lekker.. :)
Om de magnetron/oven wil ik een ombouw van steigerhout maken :)
Ik hou van Pinterest. Hier heb ik al een hoop inspiratie opgedaan. Benieuwd? Kijk eens op een van mijn Pinterestpagina's:

